poniedziałek, 4 maja 2015

GERRY JABLONSKI BAND



Gorzów Wlkp.
3.05.2015 r.
The Whiskey Jar







Blues rockowa formacja pochodząca ze Szkocji (Aberdeen) to niebywałe zjawisko na scenie muzycznej. Ich energia i szczerość płynąca ze sceny natychmiastowo zjednuje sobie nowych fanów. 

Frontmanem grupy jest niesamowity gitarzysta Gerry Jablonski, który czaruje swoją grą. Prócz Niego zespół tworzą - basista Grigor Leslie, pochodzący z Polski (Białystok) harmonijkarz ustny Piotr Narojczyk oraz śpiewający perkusista Lewis Fraser.









Koncert w gorzowskim The Whiskey Jar to bomba muzyczna.

Jadąc tam muzykę zespołu już znałam, słyszałam poprzednie płyty, widziałam kilka nagrań na youtube ale to co zobaczyłam tam przeszło moje oczekiwania. 
Koncert rozpoczął perkusista lecz nie siadając za garami a zajmując miejsce przed mikrofonem. Po chwili miejsce to przejął Gerry czym rozkręcił ten koncert na dobre. Kompozycje , nie nachalność tekstami i dźwiękami oraz porywające solówki szybko zjednały przybyłą publiczność z zespołem. Po 1,5 godzinie koncertu słuchaczom było jeszcze mało domagając się bisu. Ich prośbę zespół spełnił grając jeszcze jeden utwór. Po koncercie można było kupić i podpisać płyty oraz porozmawiać z zespołem.

Niestety to już koniec trasy po Polsce i na kolejne takie spotkanie muzyczne będzie trzeba poczekać do ich ponownego zawitania w naszym kraju.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz