niedziela, 26 lipca 2015

BALET I ....MOTOCYKLIŚCI



Łagów
Moscow City Ballet 
11.07.2015 r.
Zlot Motocyklowy MC 96
Rock Blues & Motocykle








Gdy dowiedziałam się, że w programie Zlotu w Łagowie jest jeden z najsłynniejszych baletów na świecie trudno było mi w to uwierzyć.

No jak? Gdzie? Balet?

Pierwsze skojarzenia jakie przychodziły mi na myśl przy haśle "balet" to piękna opera lub teatr, widownia w balowych lub wieczorowych strojach...no ale na pewno nie scena na świeżym powietrzu, nie mówiąc już o widowni jaką mieli być motocykliści...





Jak się okazało kolejny raz nieszablonowe rozwiązania i połączenia mają w sobie mnóstwo magii i uroku. Godzinne przedstawienie jakie przygotowali dla motocyklistów tancerze z  Moscow City Ballet wywarło nie tylko na mnie niesamowite wrażenie. 
Zaprezentowane utwory z takich przedstawień jak "Jezioro Łabędzie", "Dziadek do orzechów" czy "Czerwony Kapturek" zaczarowało wszystkich zgromadzonych ludzi na placu. 
Śmiem twierdzić, że żaden koncert podczas tegorocznego Festiwalu Rock Blues i Motocykle nie zebrał takiej frekwencji jak to wydarzenie.





A widok pełnego placu motocyklistów oklaskujących i domagających się bisu od tancerzy to widok bezcenny.
Co ciekawe i Balet i przybyli fani motocykli chcą ponownie zobaczyć się za rok w Łagowie.
Ciekawa jestem co przyniesie życie i czy będzie ponowne spotkanie.






W życiu nie wpadłabym na to, że te dwie rzeczy można połączyć. 
Mam nadzieje, że przekonaliście się jak jeden ze stereotypów, który wpajany jest nam od najmłodszych lat może krzywdzić.



PS.Wielkie dziękuje dla ludzi, dzięki którym mogłam uczestniczyć w tym wydarzeniu.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz