środa, 31 grudnia 2014

2014 - PODSUMOWANIE





1. DEKOLT 




najpierw plenerowo, potem klubowo
i za każdym razem tak samo energetyczni.
Mam nadzieje ze jeszcze nie raz wpadną do Polski a i na świecie będzie o nich głośno.


2. 5 RANO - KATOFONIA



Dali serce i dostali je.
Koncert z pięknymi ludźmi przed sceną oraz wrażliwymi i zdolnymi ludźmi na niej. 
Piękne doświadczenie potęguje klimat lokalu w Katowicach. 


3. ZLOT MOTOCYKLOWY - ŁAGÓW



Pierwszy raz na tak dużym zlocie.
Tyle motocykli i ludzi zakręconych na ich punkcie jeszcze nie widziałam!
A muzycznie... również nie mogłam się nudzić - Nie Strzelać Do Pianisty, Jimmy G., Jacek Dewódzki, mówi samo za siebie.


4. WOJTEK PILICHOWSKI - PROWINCJA




Polski mistrz basu na niesamowitym koncercie.
Polecam każdemu Jego koncert, po prostu piękne doznanie.


5. THE TEMPERANCE MOVEMENT




Moje tegoroczne odkrycie.
Płyta świetna, a koncertowo rewelacja.
Kadry tutaj.




Te 5 wydarzeń najbardziej zapadło mi w pamięć podczas tego bardzo koncertowego i wyjazdowego ro(c)ku, a jak to jest z Wami? Co odkryliście? Jaki koncert lub zespół zapadł Wam w pamięć? 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz