środa, 14 maja 2014

CLOSTERKELLER




SŁUBICE
10.05.2014 r.
Prowincja








Skład zespołu:

Anja Orthodox - wokal
Michał Rollinger - klawisze
Robert Kubajek - perkusja
Aleksander Gruszka - gitara basowa
Zuzanna Jaśkowiak - gitara








W Słubicach...

Może to nie był koncert z rekordową frekwencją, ale na pewno koncert jeden z lepszych, na których warto było być. 

Koncert to swego rodzaju show. Od początku miałam wrażenie, że zostałam zabrana w inny świat - świat mało mi znany. Jednak za sprawą zespołu i ludzi wokoło dobrze się w nim czułam. 

90 minut mineło niezauwaznie i czuło się niedosyt - jak dla mnie tak ma być po zejściu składu ze sceny. Mimo, iż na co dzień nie słucham takiego rodzaju muzyki, to koncertowo przekonali mnie do siebie  i pewnie jeszcze wrócę by posłuchac ich na żywo.






Setlista:


1. Nero

2. Między piekłem a niebem

3. Serce

4. Władza

5. Spokój

6. Agnieszka

7. Dlaczego noszę broń

8. Tyziphone

9. Zmierzch Bogów

10. Violette

11. Matka

12. Dwa dni

13. Minor Earth Major Sky

14. Klepsydra

15. Królowa

16. Nocarz

17. Miraż

18. Dwie połowy

19. Na krawędzi

20. W moim kraju






Więcej:

Oficjalna strona zespołu
Facebook


Posłuchaj:





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz