wtorek, 11 marca 2014

LECH JANERKA



9.03.2014 r.
Gorzów Wielkopolski
Miejskie Centrum Kultury







Skład zespołu:

LECH JANERKA - wokal, gitara akustyczna, gitara basowa
BOŻENA JANERKA - wiolonczela elektryczna, sampler
DAMIAN PIELKA - gitara elektryczna, gitara akustyczna
MICHAŁ MIODUSZEWSKI - perkusja






Lech Janerka na scenie od kilkudziesiędziu lat. W Gorzowie ostatnio ze 30 lat wtecz. 
Wtedy jeszcze mnie nie było a teraz nie mogło mnie zabraknąć na tym koncercie.
Jego twórczość poznałam 8-9 lat temu na (!) lekcjach religii ;)
Wszystkie kawałki, które słuchałam będąc w liceum, dziś usłyszałam na żywo - "Wieje", "Rewolucje", "Ta zabawa nie jest dla dziewczynek" czy "Ramydada".





Liczyłam na dobry koncert i zostałam zaskoczona - był świetny... 
Pan Lech, jego wykonania, towarzysze na scenie, kontakt z publicznością...
Prawie 120 minut muzyki na żywo na najwyższym poziomie...
No i jeszcze wizualnie - rewelcja, takiego światła można sobie życzyć na każdym koncercie...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz