czwartek, 28 listopada 2013

SEBASTIAN RIEDEL CREE - WYJDŹ...



data premiery: 24.09.2013
wydawca: Universal



PLAYLISTA

1. Ja wien i Ty to wiesz
2. Jestem tu dla Ciebie
3. Wierzyć chce w marzenia
4. Biuro ludzi znalezionych
5. Być nie mogę
6. Wieczne pytania
7. Czego chcesz ode mnie
8. Ciemności blask
9. Wyjdź
10. Moja halucynacja
11. Szaman


Ta płyta na długo zagościła w moim odtwarzaczu. Każdego dnia odkrywałam w niej coś nowego i na dobrą sprawę jest tak nadal. 

Album jest różnorodny, w każdym utworze można usłyszeć inną inspirację - od bluesrocka poprzez punk rocka a nawet po reggae. 

Nie wszystkie kawałki do mnie przemawiają ale słuchając "Biuro ludzi znalezionych" czy "Moje halucynacje" odnajduje to co lubie najbardziej - zadziorność i niespokojność , to "coś" co zapada w moje ucho i na długo tam pozostaje. 


CREE - tyski zespół z 20-letnim stażem, porusza się głównie w dźwiękach bluesrocka, wydali 6 płyt LP i 2 albumy koncertowe.


Obecny skład zespołu:

Sebastian Riedel - gitara, wokal, harmonijka ustna

Sylwester Kramek - gitara 

Lucjan Gryszka - gitara basowa

Tomasz Kwiatkowski - perkusja

Adam Lomania - instrumenty klawiszowe



Albumy:

1998 Cree
2002 Za tych...
2004 Parę lat
2007 Tacy sami
2012 Diabli nadali
2013 Wyjdź...

Albumy koncertowe:

2009 15 Cree
2012 Live


Więcej o zespole na Oficjalnej Stronie Zespołu oraz Facebook'u.



Zapraszam do posłuchania: 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz