sobota, 10 listopada 2012

KUMKA OLIK









JEDYNKA

1. W Rytmie Joy Division
2. Grzeczne Dziewczynki
3. Muszę Biec
4. Koduję
5. Miasto Was Nie Lubi
6. Postaraj Się
7. Być Na Nie
8. Zaspane Poniedziałki
9. Się Nie Dowiesz
10. Korkociąg
11. Jakby

Ostatnio nabyłam ich dwie płyty. Jest to ciekawy polski rockowy zespół na którego warto zwrócić uwagę. Został założony przez Mateusza Holaka w 2007 roku w Mogilnie. Zespół od pierwszego składu różni się nieco. W obecnej chwili tworzą go: Mateusz Holak - wokal/gitara elektryczna, Marek Szychta - gitara elektryczna, Kuba Holak - gitara basowa, Max Psuja - perkusja. 





PODOBNO NIE MA JUŻ FRANCJI

1. Niedojrzałość
2. Podobno Nie Ma Już Francji
3. Na Placu Wilsona
4. Jak Mnie Kochasz To Mnie Puść
5. Indii
6. Zabierz Mnie, Zabierz Mnie Stąd 
7. Tylko Czarny Śnieg
8. Pociągi
9. Niepoprawnie Kolorowych Snów
10. Odjeżdżam
11. Jak W Zoo



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz